Telefon: +48 84 661 21 21 | Email: tyszowce@tyszowce.pl

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji, stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji, stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy

Ogłoszenie o naborze z dnia 4 listopada 2024 r. na stanowisko –

Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji,

stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy

w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach, przy ul. 3 Maja 8.

(ROP.2110.2.2024.DZ)

 

Burmistrz Tyszowiec

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze –

Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji,

stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy

 

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571) uzyskane na jednym z kierunków: Prawo, Administracja, Ekonomia, Zarządzanie.

3) doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 – letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia,

7) bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania

administracji samorządowej, w tym m.in.:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o finansach publicznych,

- Kodeksu postępowania administracyjnego,

- Kodeksu pracy,

- ustawy prawo zamówień publicznych,

- rozporządzenia Prezesa Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

- przepisów o ochronie danych osobowych,

8) znajomość obsługi komputera, w tym: m. in. programów komputerowych pakiet Office,

9) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,

10) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, bezkonfliktowość, uczciwość i systematyczność,

11) prawo jazdy kategorii B.

 

 

Wymagania dodatkowe:

1) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,

2) znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

1)    zapewnienie właściwej organizacji i dyscypliny pracy referatu, w tym przestrzegania przez pracowników Regulaminu Organizacyjnego, zarządzeń Burmistrza oraz tajemnic prawnie chronionych i przepisów o ochronie danych osobowych,

2)    zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w referacie - dekretacja korespondencji zadekretowanej do załatwienia przez referat oraz nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,

3)    ustalanie w porozumieniu z Sekretarzem zakresów zadań i kompetencji dla poszczególnych pracowników referatu oraz zasad wzajemnego zastępstwa w czasie nieobecności i przedkładanie ich Burmistrzowi do zatwierdzenia,

4)    bieżąca analiza obowiązujących przepisów prawa w zakresie zadań dotyczących referatu, w tym zgłaszanie Sekretarzowi propozycji zmian regulaminu organizacyjnego wynikających z powyższej analizy,

5)    składanie wniosków do Burmistrza w sprawie zatrudniania, zwalniania, awansowania, nagradzania lub karania pracowników,

6)    opiniowanie wniosków pracowników o udzielenie urlopu,

7)    wnioskowanie do Sekretarza o delegowanie pracowników na szkolenia,

8)    dokonywanie okresowej oceny pracowników podległych, stosownie do regulaminu okresowej oceny pracowników Urzędu, ustalonego przez Burmistrza odrębnym zarządzeniem,

9)    organizowanie narad w miarę potrzeb referatu i przekazywanie zwierzchnikom służbowym ewentualnych wniosków i uwag z nich wynikających,

10)  przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej w zakresie spraw należących do właściwości referatu,

11)  zapewnienie terminowej, kompetentnej, uprzejmej, bezstronnej i zgodnej z przepisami prawa obsługi interesantów w referacie,

12) w zakresie promocji Gminy:

- inicjowanie i prowadzenie działań związanych z rozpowszechnianiem, propagowaniem i reklamowaniem walorów gminy;

- współpraca z jednostkami, instytucjami kultury, środowiskami twórczymi, kołami gospodyń wiejskich przy organizacji imprez i zadań upowszechniających kulturę, sport i rekreację;

- przygotowywanie materiałów (artykułów i zdjęć) do publikacji, a także nadzór nad ich kolportażem;

- prowadzenie strony internetowej Urzędu oraz oficjalnych portali Gminy w mediach społecznościowych;

- wykonywanie zadań związanych z kreowaniem pozytywnego wizerunku gminy, używaniem herbu i udostępnianiem go innym podmiotom do wykorzystania, prowadzenie spraw związanych z nadawaniem okolicznościowych odznaczeń gminy;

- współorganizacja we współpracy z Samorządowym Centrum Kultury w Tyszowcach i komórkami Urzędu obchodów, świąt i rocznic, imprez własnych itp.;

- przygotowywanie materiałów okolicznościowych (dyplomy, zaproszenia itp.);

- realizacja działań związanych z organizacją na terenie gminy imprez pod patronatem Burmistrza Tyszowiec;

- wykonywanie zadań związanych z obsługą delegacji krajowych i zagranicznych;

- koordynowanie działalności Kół Gospodyń Wiejskich działających na terenie gminy Tyszowce;

- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na działania obywatelskie (w szczególności ukierunkowanych na rozwój zasobów ludzkich i integrację społeczną) z różnych źródeł (tzw. projekty miękkie).

13)  w zakresie ochrony danych osobowych:

- współdziałanie z inspektorem ochrony danych osobowych;

-  wdrożenie i aktualizacja Polityki Ochrony Danych Osobowych oraz innej wymaganej dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych we współpracy z IOD;

- prowadzenie ewidencji upoważnień Burmistrza do przetwarzania danych osobowych.

  1. wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza oraz z jego upoważnienia.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: praca w pomieszczeniach znajdujących się w dwukondygnacyjnym budynku zlokalizowanym w Tyszowcach przy ul. 3 Maja 8, w godzinach – od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku, do którego prowadzą schody. Budynek nie posiada windy, występuje podjazd dla osób niepełnosprawnych. Występuje ograniczony lub utrudniony dostęp do części budynku dla osób, które mają trudności z poruszaniem.

Stanowisko pracy: Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji, stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy – kierownicze stanowisko urzędnicze.

Wymiar etatu: pełny etat.

Charakter pracy: Praca administracyjno-biurowa: użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, niszczarka, skaner), oświetlenie naturalne i sztuczne, przy monitorze ekranowym.

Wynagrodzenie: ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Tyszowcach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem w ogłoszeniu), podpisane odręcznie przez kandydata,
b) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, w tym wymagane wykształcenie i staż pracy, (m.in. dyplom, świadectwo pracy), potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
c) oświadczenia kandydata:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadanym obywatelstwie,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane odręcznie przez kandydata.

    

W przypadku podania danych osobowych innych niż wskazane w przepisach prawa,
w szczególności w art. 221 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeksu pracy tj. imię (imiona)
i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Tyszowcach, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na stanowisko – Kierownik Referatu Organizacyjnego
i Promocji, stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy.”

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane pocztą w terminie do dnia  19 listopada 2024 r. do godz. 1500 na adres: Urząd Miejski w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, Sekretariat Urzędu – pokój nr 1 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach – nazwa stanowiska: Kierownik Referatu Organizacyjnego i Promocji, stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy.”

Decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Tyszowcach.

Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach w dniu 20 listopada 2024 r.
o godz. 900.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Tyszowcach oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://umtyszowce.bip.lubelskie.pl/ .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 84 66 12 132.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów w ramach pierwszego etapu naboru zostanie ustalona lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

Wyłonienie kandydata odbędzie się w ramach drugiego etapu składającego się z oceny merytorycznej złożonych dokumentów, testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

O terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Udostępnij: